آزمایشگاه نانو فنآوران کیان

درباره ی آزمایشگاه

نانو فنآوران کیان بخوانید:

شرکت نانو نوآوران دانش پارس، با فضایی حدود 250 مترمربع در سال 1399 تاسیس گردید. این شرکت با اهداف آزمایشگاهی، تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی، سعی در بکارگیری توان علمی فرهیختگان در استان قم بوده و مشغول به انجام وظیفه می‌باشد.

از اهداف این شرکت از سویی تبدیل علم به فناوری درحوزه‌ دانش روز جهان، تبدیل فناوری به محصولات مورد نیاز مردم در سطح جامعه بوده و از این رو اقدام به تجمیع توانمندی‌های آموزشی در راستای کاربردی کردن تحقیقات جاری و به خدمت درآوردن آزمایشگاه، با هدف تولید محصولات بهینه، با اصالت و با کیفیت نموده است. این شرکت در راستای فعالیت آزمایشگاهی خود با نام نانو فناوران کیان، مجوزات سازمان غذا و دارو، همکار آموزش استاندارد، معتمد اداره کل حفاظت محیط زیست و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را دریافت کرده، هم‌چنین عضو توانمند شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ریاست جمهوری می‌باشد. از جمله خدمات آزمایشگاهی درحال انجام در این شرکت، می‌توان به آزمون‌های شیمیایی، میکربیولوژی و دستگاهی در انواع محصولات موادغذایی، آرایشی-بهداشتی، آب و پساب، خوراک دام و طیور، تجزیه شیر و لبنیات، خاک و مدیریت منابع، کنترل کیفی انواع کودهای شیمیایی، آلی و زیستی و ردیابی نانو مواد و… نام برد.

در این شرکت بیش از 20 متخصص در مقطع پسا دکتری، کارشناسی ارشد و… در رشته‌های کاربردی و متعدد مشغول به فعالیت هستند. این شرکت مفتخر به حرکت در مرز علمی و توسعه دانش بومی در عرصه ملی و بین المللی بوده و قرارگاهی است برای توسعه و تبادل علم و فناوری.

خدمات آموزشی

– ارائه خدمات آموزشی در دامنه وسیعی از موضوعات و صنایع مختلف با بهره گیری از مدرسان مجرب

– برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی کاربردی، در حیطه های آزمایشگاهی و دستگاهی، مدیریت آموزش، مکانیک و نگهداری  تعمیرات، ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE)،صنایع غذایی،تکنیک های کیفیت و دوره های مرتبط با نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، سیمان و …

دپارتمان مشاوره، پیاده سازی و اجرای پروژه

دپارتمان مشاوره معیار با بهره مندی از مجموعه ای غنی از متخصصین و کارشناسان مجرب و  تجربیات پیاده سازی و اجرای موفق پروژه ها در شرکت ها و موسسات بزرگ اندوخته ارزشمندی را برای این شرکت فراهم نموده است.

این مجموعه در کنار ارزیابی کیفیت محصولات مختلف، موفق به تولید طیف گسترده ای از مواد مرجع آزمایشگاهی شده که این امر منجر به رفع نیاز مواد در صنایع مختلف شده است. ساخت این مواد در داخل کشور، پذیرش نتایج آزمون ها در سطح بین المللی را افزایش داده و ضمن برطرف کردن موانع تجاری باعث کسب اعتبار ملی و بین المللی، بهبود وضعیت کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاه و اطمینان بیشتر مراجع بازرسی به گزارشات آزمون آزمایشگاه ها می شود.

برخی از افتخارات و مجوزات آزمایشگاه برتر معیار دانش پارس

– دارای مجوز شرکت دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

– دارای اعتبارنامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه از مرکز تأیید صلاحیت ملی ایران(NACI)

– دارای تأییدیه آموزشی با رتبه ملی از سازمان ملی استاندارد ایران

– دارای گواهینامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه همکار و مرجع از اداره کل استاندارد استان قم

– دارای مجوز آموزشی و تائید صلاحیت در سامانه آموزشی

– دارای مجوز آموزشگاه و آزمایشگاه همکار و مرجع از سازمان غذا و دارو کشور

– دارای مجوز آزمایشگاه معتمد از سازمان حفاظت محیط زیست

– دارای مجوز  سازمان حفظ نباتات

– دارای مجوز سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم

– دارای پروانه کارشناس استاندارد(اشخاص حقوقی)از سازمان ملی استاندارد ایران جهت تدویـن استانداردهای ملی

– اولین و تنها آزمایـشگاه مرجع و همـکار جهت انجام آزمون های تجزیه دستگاهی پیشرفته بر روی فـرآورده های مختلف در استان قم در بین دانشـگاه های دولتـی و غیر دولتـی

– عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران

-عضو توانمند شبکه راهبردی ریاست جمهور

-همکار و معتمد وزارت جهاد کشاورزی-سازمان دامپزشکی کشور

-همکار سازمان غذا و دارو

-عضو انجمن صنفی آزمایشکاه‌های غذا و دارو

-پروانه کارشناس استاندارد

-همکار آموزشی استاندارد

-عضو انجمن آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست

-عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور

-مرکز آموزشی فنی حرفه ای آزاد

-عضو توانمند شبکه راهبردی ریاست جمهوری